هزار و ۱۶۴ بازرس متناسب با تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۱۶۴ بازرس متناسب با تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در این استان تعیین شدند.

او افزود: علاوه‌بر آن به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رای، یک سربازرس و ۱۵ بازرس ویژه در شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


قائدی با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری یکی از مهمترین وظایف بازرسان است، اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات و به ویژه بازرسان حق فعالیت انتخاباتی را ندارند و چنانچه موردی در این خصوص شناسایی و گزارش شود با آن برخورد می‌شود.

او در خصوص فعالیت انتخاباتی کارکنان دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: در زمان اداری هرگونه فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی ممنوع است و ترک ساعت اداری به شمار می‌رود و چنانچه در این خصوص موردی مشاهده شود مطابق با ماده هشت قانون تخلفات اداری برخورد می‌شود.

قائدی گفت: فعالیت انتخاباتی خارج از وقت اداری برای افرادی که در ستاد انتخابات و هیات بازرسی فعالیت ندارند بدون مانع است.

او، تحقق مشارکت حداکثری را اولویت اصلی برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات امن و سالم ر راس برنامه‌ها قرار دارد و در همین راستا اعضای بازرسی باید مطابق با مُر قانون رفتار کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار