خانواده مرحوم قنبر مولودیان ٨٢ اصله نهال را به منظور توسعه و تحول در فضای سبز شهری به شهرداری کازرون اهدا کرد.

فرزند مرحوم قنبر مولودیان از شهروندان کازرونی در دیدار با شهردار و کارشناس محیط زیست در کازرون بیان کرد: به منظور تعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ درختکاری و نیاز شهر به توسعه فضای سبز و با توجه به اینکه درخت نماد زندگی و نشانه سرسبزی است و ثمرات زیادی برای محیط زیست دارد اقدام به اهدای ٨٢ اصله نهال به امور فضای سبز شهر به نیت ۸۲ سال سن مرحوم قنبر مولودیان کرده ایم.

نوذری شهردار کازرون نیز در دیدار با خانواده شهروند کازرونی که اقدام به اهدای ٨٢ اصله نهال به شهرداری به یاد مرحوم قنبر مولودیان کرده بودند، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده این مرحوم و اقدام باارزش و متفاوت آن ها، اظهار کرد: فرهنگ نذر و اهدای درخت در نزد مردم و ترویج فرهنگ درختکاری برای نگهداری از طبیعت، یکی از کار‌های نیکی است که از انسان به جا می‌ماند.

او اظهار امیدواری کرد: این اقدام شما که ۸۲ اصله درخت به نیابت از مرحوم قنبر مولودیان در سطح شهر غرس می‌شود، تدوام پیدا کند و دیگر شهروندان هم همچون شما در هر مراسمی (همچون تولد فرزند، عروسی و ازدواج) این اقدام خیر را ادامه و انجام دهند.

جمال خداپرست کارشناس محیط زیست در کازرون نیز در این دیدار از این خانواده نیکوکار بابت اقدام شایسته آن ها، در جهت توسعه فضای سبز شهر و حفظ محیط شهری تقدیر و تشکر کرد.

او نیز اظهار امیدواری کرد: این اقدام باارزش آن‌ها از سوی دیگر شهروندان ادامه یابد و دست به دست هم دهیم تا محیط شهریمان را عوض و متحول کرده و فضای سبز شهر را گسترش دهیم.

برچسب ها: اهدای نهال ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار