مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آغاز فراخوان سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی کشور از امروز ۱۶ تیرماه خبر داد.

 ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اظهار کرد: ارسال آثار به سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی کشور از امروز ۱۶ تیرماه آغاز شده و شرکت کنندگان فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های سینمایی، تلویزیونی، رادیویی، نمایشی، اجرای موسیقیایی، میراث دیجیتال عکس، پوستر ایده، تجارب حداکثر تا ۱۰ شهریورماه امسال در سامانه https://ch-festival.mcth.ir بارگذاری کنند.

 او گفت: امسال «جایزه ویژه فارس» به برترین آثار در حوزه معرفی خلاقانه میراث فرهنگی این استان تعلق خواهد گرفت و در بخش ملی این جشنواره، از صاحبان برترین آثار، با اهدای تندیس «آینه میراث»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی قدردانی می‌شود.

ثابت اقلیدی ادامه داد: جشنواره بین المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی استان فارس در ۷ بخش برگزار می‌شود و شعار این دوره از جشنواره «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» تعیین شده است.

 او افزود: سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی فارس که هم اکنون آغاز شده است در پاییز امسال پایان می‌پذیرد که در طول این مدت با برگزاری پیش رویداد‌های متنوع فرصتی فراهم می‌شود تا محتوا‌های لازم در سطح ملی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره تهیه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار