فرصت ۳۶ ماهه برای بهره برداری از جاده کلاله - جلفا

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: پروژه ملی و راهبردی جاده کلاله - جلفا باید در ۳۶ ماه به مرحله بهره برداری برسد.

 فتح‌زاده در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست احداث بخش حمل و نقل و راه اظهار کرد: در استان آذربایجان شرقی پروژه‌های متعددی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور اجرا می‌شود که جاده کلاله- جلفا، اتوبان مرند- تبریز- بازرگان، جاده تبریز- هشترود و قطعه شماره ۶ آزادراه ارومیه- تبریز از جمله آنها است.

وی افزود: جاده ۱۰۷ کیلومتری کلاله تا جلفا یکی از بنیادی‌ترین پروژه‌های استان محسوب می‌شود که در توسعه پهنه ارس نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: در طول این ۱۰۷ کیلومتر تعداد زیادی روستا وجود دارد که اگر این جاده احداث شود خدمت رسانی به آنها افزایش خواهد یافت و به کارآمدی و توسعه منطقه آزاد نیز کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: برای رفع موانع و اتمام سریع پروژه‌های زیربنایی و راه‌های استان لازم است مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه نگاه تسهیل گری داشته باشند.

فتح‌زاده همچنین به آخرین وضعیت پروژه‌هایی مثل آزادراه مرند- تبریز- بازرگان، جاده اهر- مشگین‌شهر، جاده تبریز- مراغه و محور تبریز- هشترود اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها و شرکت‌های مربوطه هرچه سریعتر چالش‌های موجود را برطرف کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جاده کلاله برای روستاهای هم خوب چرا اینقدرجاده آزاد راه وبزرگراه برای تبریزمی سازند درصورتی که جادهای اهواز ویاسوج وبوشهر کشتارگاه است چرا لعنت بروزیر راه نامرد وبالا ترش