اجرای طرح های توسعه، تولید را افزایش می دهد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان طی بازدید از کارخانه پوشش راه های موثر در احیاء و بازآفرینی این کارخانه را توجه به طرح های توسعه دانست.

 مدیر کارخانه  پوشش در نشست با سیاوش آقاجانی با اشاره به اقدامات موثر شهید رئیسی در احیای کارخانه پوشش، گزارشی از روند بازآفرینی و احیای پوشش ارایه کرد.

وی با بیان این‌که پوشش بعد از باز آفرینی زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است، افزود: اگر از برنامه جامع احیاء و بازآفرینی کارخانه حمایت شود، با اجرای طرح های توسعه می توان ظرفیت تولید و اشتغال در این کارخانه را به اندازه دوران قبل از رکود و حتی بیشتر از آن افزایش داد. 

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و مدیر کارخانه پوشش در خصوص راه های موثر در احیاء و بازآفرینی کارخانه بحث و تبادل نظر کردند.

سیاوش آقاجانی تعلل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند را در تصمیم گیری در خصوص چگونگی احیای بیشتر کارخانه به ضرر مجموعه دانست و خواستار تسریع شرکت در این فرآیند شد.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و هیات همراه از بخش های مختلف کارخانه و فروشگاه مجموعه صنایع پوشش گیلان بازدید کردند.

 

برچسب ها: تولید ، احیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.