حسنی گفت: روش اسراییل در جنگ با فلسطین روش جاهلیت است چرا که در آن دوران اعراب با زنده به گور کردن دختران و زنان نسل کشی می‌کردند،امروز هم رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام می‌دهد.

غلامرضا حسنی در هفتمین کرسی بین المللی نقد و بررسی نسل کشی در غزه با تاکید بر مطالبه گری از روسای دانشگاه‌های ایران و جهان که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد ،گفت: رژیم صهیونیست به زنان و کودکان رحم نمی‌کند و آنان را به کدامین گناه به قتل می‌رساند؟

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نخستین بار نیست که این فجایع را در غزه و فلسطین به وجود می‌آورد این رژیم در نخستین جنگ خود با غزه بیش از هفت هزار فلسطینی را به شهادت رساند و در سال ۱۴۰۲ به بهانه‌های واهی دوباره غزه و فلسطین را مورد حمله قرار داد به گونه‌ای که تا کنون ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر شهید و ۸۳ هزار و ۷۴ نفر زخمی شده اند و بسیاری دیگر از قربانیان زیر آوار مدفون شده اند که از این تعداد ۷۳ درصد معادل ۲۴ هزار نفر زنان و کودکان هستند.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: رژیم صهیونیستی از قوانین بین الملل پیروی نمی‌کند و با از بین بردن زنان و کودکان باعث شده به هر جنایت دیگری دست بزند که نمونه دیگر این فجایع این است که این رژیم غاصب حتی به بیماران مبتلا به سرطان نیز رحم نکرده و از ورود هرگونه دارو به این مناطق جلوگیری می‌کند.

حسنی درمیان افزود: تنها ۲ جبهه حق و باطل وجود دارد و رژیم صهیونیست در جبهه باطل هزینه می‌کند و در طول تاریخ نیز در این جبهه قرار داشته است که امید است با پیروزی جبهه حق، ریشه این جبهه باطل برای همیشه از بین برود.

وی ادامه داد: امروز جامعه دانشگاهی مشهد گرد هم جمع شده است و اعتراض خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیست اعلام می‌کند تا در مقابله با ظلم و جور جبهه باطل به وظیفه خود عمل کرده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.