سریال «فراری» جایگزین «رخنه» می‌شود

مجموعه تلویزیونی «فراری» با هدف معرفی شهدای مدافع حرم و در فضایی درام به آنتن شبکه یک سیما می‌آید و سریال جدید تلویزیون می‌شود.

این روز‌ها مجموعه تلویزیونی «رخنه» از شبکه یک پخش می‌شود که پس از پایان پخش جای خودش را به سریال «فراری» خواهد داد. این سریال با حضور بازیگرانی، چون هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور و...، نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی است در فضای درام و اجتماعی که با هدف معرفی شهدای مدافع حرم به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد و جایگزین «رخنه» خواهد شد.

سریالی که به تعبیرِ کارگردانش بیش از ۷۰ لوکیشن فیلمبرداری شده و درباره آدم‌های مسئولیت‌پذیر است. موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است. قصه «فراری» از سال ۱۳۷۶ شروع می‌شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است.

قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد. بخشی از سریال درباره ورزش کشتی است. این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

این سریال ۳۰ قسمتی در قالب دو فصل روی آنتن خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
یک سریال آمریکایی چند سال پیش دیدم فرار از زندان این فیلم بالای صد قسمت بود .ادم‌میخ کوب میکرد پای فیلم امروز فیلم رخنه ساخته شد اول تماشاگر توان این دار که بدونه چه‌حوری از قصه فیلم زده میشه .برای تمام شدنش عجله بیشتری هسته تا ادامه .توانش ندارین وارد نشین .چون فیلم ادمه پیدا‌کنه از رخنه ومیشه بیخ پیدا کردن ..در ضمن توی کشور تصادف زیاد داریم هر کسی هر نفری کشته میشه یک قسمت سریال برای شما میشه برین سراغ این‌چیزها مثل زندگی پس از مرگ
آخرین اخبار