برپایی حدود ۱۳۰۰ پایگاه تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای برپایی حدود ۱۳۰۰ پایگاه تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد.

سلمان محمدی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارتی، قرآنی، هنری، ورزشی و... در پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان، گفت : پیش بینی می‌شود تابستان امسال بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز استان از برنامه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش استفاده کنند.

وی افزود: امسال برای برپایی ۱۳۰۰ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ریزی کرده ایم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: تابستان سال گذشته ۹۰۰ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان در آموزش و پرورش استان فعال شده بود که ۱۰۲ هزار دانش آموز در این پایگاه‌ها حضور پیدا کردند.

محمدی با بیان اینکه پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش شامل سالن‌های ورزشی مدارس، مجتمع‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش و... هستند، افزود: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در پایگاه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش می‌توانند به کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، سالن‌های ورزشی و نیز مدارس مجری طرح مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش استان برگزاری برنامه‌های مهارت‌محور در کنار پرورش ابعاد تربیتی دانش‌آموزان است، تصریح کرد: پایگاه غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی در نظر گرفته‌اند که امیدواریم شاهد استقبال خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در این پایگاه‌ها در تابستان پیش رو باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.