تاسیس ۱۲۸ باشگاه ورزشی جدید در استان کرمانشاه

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۸ باشگاه ورزشی جدید در استان تاسیس شده است.

زاهدی مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به فعالیت حدود ۹۰۰ باشگاه ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به شروع فصل تابستان و افزایش تعداد مراجعین به باشگاه‌های ورزشی، میزان نظارت بر آنها نیز افزایش خواهد یافت.

مجتبی زاهدی با اشاره به شروع فصل گرم سال و شلوغی باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان حدود ۹۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ مورد از آنها مربوط به بخش دولتی و مابقی مربوط به بخش خصوصی هستند. 

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۸ باشگاه ورزشی جدید در استان تاسیس شده است. 

مسئول امور باشگاه‌های استان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این باشگاه‌ها در مرکز استان واقع شده‌اند، اضافه کرد: حدود ۶۰ درصد از کل باشگاه‌های استان در رشته‌های بدنسازی فعالیت می‌کنند و رشته‌های آمادگی جسمانی و مدارس فوتبال در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

وی در خصوص نرخ گذاری شهریه باشگاه‌های استان برای فصل تابستان نیز گفت: سال گذشته برای اولین بار طرحی به استان‌ها داده شد تا باشگاه‌های بدنسازی را درجه بندی کنند و نرخ گذاری شهریه آنها پس از این درجه بندی انجام می‌شد، امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار گرفته و پس از اجرای آن نرخ‌های جدید به باشگاه‌ها ابلاغ می‌شود. 

زاهدی با بیان اینکه هنوز نرخ‌های جدید شهریه باشگاه‌ها مشخص نشده، خاطرنشان کرد: تا زمانی که نرخ‌های جدید به باشگاه‌ها ابلاغ نشده حق افزایش شهریه را ندارند. 

وی با تاکید براینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در فصل تابستان افزایش می‌یابد، افزود: حدود ۵۰ نفر بازرس در قالب گروه‌های نظارتی به صورت مستمر از باشگاه‌های ورزشی استان بازدید خواهند کرد. 

به گفته این مسئول، طی سال گذشته ۷۳۰ فقره بازدید نظارتی از باشگاه‌های ورزشی در سطح استان انجام گرفت که منجربه به صدور تذکر، اخطار و پلمب برای تعدادی از باشگاه‌های متخلف شد. 

وی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر تنها یک باشگاه ورزشی متخلف را در شهر کرمانشاه حدود ۴۷ میلیون تومان جریمه کردیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.