انجام ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو برای عبور از پیک مصرف تابستان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو برای عبور از پیک مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال پویش با انرژی (۲۱*۱۵) در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است .

افشین محلوجی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای سیاست کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق از مشترکان خواست در ساعات اوج مصرف روزانه بین ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ از وسایل برقی پر مصرف مانند ماشین لباسشویی، جارو برقی، اتو و دیگر وسایل استفاده نکنند و آن را به زمان غیر از این ساعت موکول نمایند.

افشین محلوجی تاکید کرد: در صورت مدیریت مصرف هر خانواده به میزان ۱۵ درصد، تابستان امسال را بدون مشکل در تأمین برق و خاموشی سپری خواهیم کرد.

وی راهکار‌های تحقق ۱۵ درصد صرفه جویی به خانوار‌ها توصیه کرد استفاده از وسایل برقی پر مصرف به ساعات غیر پیک یعنی بعد از ساعت ۲۲ تا قبل از ۱۰ صبح) موکول کنند، دمای کولرگازی روی دمای آسایش ۲۴ درجه تنظیم نمایند و همچنین برای کولر‌های آبی نصب سایه بان، عایق کاری کانال کولر و تعویض پوشال را فراموش نکنند و از دور کُند آن استفاده کنند.

وی از مشترکان خواست برای روشنایی از لامپ‌های کم مصرف پربازده استفاده کنند و در جا‌هایی که واقعا لازم نیست لامپ را روشن نگذارند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به ۱۸۰ اقدام وزرات نیرو برای عبور از پیک مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال پویش با انرژی (۲۱*۱۵) در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور با مشارکت دانش آموزان، آموزگاران، بانوان، صنوف تجاری و اقشار مختلف جامعه همگام با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق بخش‌های تجاری و خانگی آغاز شده است.

محلوجی به جوایز ارزنده‌ای خودرو، وسایل خانگی، الکترونیکی و نقدی فراوان برای خانوار‌هایی که برق را بهینه مصرف کنند اشاره کرد و افزود: در این راستا هر چقدر مردم استان در تشویق هم استانی‌های خود به مشارکت در پویش “با انرژی” موفق‌تر باشند سهم بیشتری از جوایز را دریافت خواهند کرد.

وی به نقش در نظر گرفته شده برای دانش آموزان در این طرح توضیح داد: با توجه به آغاز تعطیلی مدارس، دانش آموزان از طریق سامانه شاد می‌توانند در پویش همیار انرژی شرکت کرده و به والدین خود در تحقق اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف کمک کنند و در پایان هر ماه و تابستان به دانش آموزانی که موفق به کاهش مصرف ۱۵ درصدی شده باشند به قید قرعه جوایزی از جمله تبلت و کنسول بازی، اینترنت رایگان و هزاران جوایز متنوعی اهدا خواهد شد و به مدارس برتر و مدیران آنها نیز جوایزی از قبیل کمک هزینه خرید لوازم خانگی اهدا می‌شود.

محلوجی راه‌های ارتباطی با پویش “با انرژی” گرفتن کد دستوری #۱۵۲۱* یا نصب اپلیکیشن با انرژی از آدرس www.ba-energy.ir و یا ارتباط با مرکز تماس ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ اعلام کرد .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.