ساماندهی کتابفروشی‌های باغ گلستان تبریز

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تبریز از ساماندهی کتابفروشی‌های باغ گلستان با همکاری شهرداری منطقه ۸ این شهر خبر داد.

 زبردست از ساماندهی کتابفروشی‌های باغ گلستان با همکاری شهرداری منطقه ۸ تبریز خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر و به منظور جلوگیری از سد معبر در فاز اول این طرح آن دسته از کتابفروشی‌هایی که فعالیت مستمر ندارند جمع آوری و کتابفروشی‌های فعال در راستای بهسازی منظر شهری ساماندهی خواهند شد.

وی گفت:طی سال‌های گذشته شاهد عدم ساماندهی کتابفروشی‌های این محل بودیم و این در حالی است که این پارک با دارا بودن ویژگی‌های باغ ایرانی می‌تواند بار دیگر به عنوان یکی از اصلی‌ترین نمادها و نقاط گردشگری این شهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود:شهرداری تبریز در سال‌های اخیر برای احیای هویت تاریخ و احیای روح شهری این کهن باغ اقدمات مهم عمرانی و فرهنگی اساسی انجام داده است.

 زبردست گفت:طرح ساماندهی کتابفروشی‌های باغ گلستان در راستای درخواست شهروندان و همچنین رفع سد معبر در این محل انجام می پذیرد.

وی گفت:نظارت بر عملکرد و مدیریت یکپارچه بازار‌های موقت در راستای ایجاد فرصت‌های برابر انجام می‌شود همچنین صدور مجوز‌های لازم و ثبت نام برای این طرح در سامانه بازار از طریق آدرس bazar.tabriz.ir انجام خواهد پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
بنده به عنوان یک شهروند از تلاش وزحمات شهردار محترم برای احیای این پارک تاریخی تشکر دارم واقعا این پارک ابروی شهر ماست که در اطراف ان دهها هتل دارد که بیشترتوریست رفت و امد می کنند منظره خوبی نداشت اکنون روز به روز زیبا تر می شود