مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دارای جایگاه بسیار با اهمیتی در سطح کشور‌های منطقه و حتی جهان است.

حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دارای جایگاه بسیار با اهمیتی در سطح کشور‌های منطقه و حتی جهان است و به‌خوبی و باقدرت در تعیین سیاست‌های جهانی به‌عنوان یک کنشگر فعال و اثرگذار در حال ایفای یک نقش راهبردی است.

وی افزود: امروز سیاست‌های خیرخواهانه کشور عزیزمان نه‌تن‌ها عامل عزت و افتخار مردم ایران و فتح‌الفتوحی برای جمهوری اسلامی است؛ بلکه حتی در بین لایه‌ها و توده‌های مردمی سراسر جهان نیز نفوذ کرده و قلب مردم جهان را به سمت‌وسوی نگرش‌های ایران و اسلام متمایل کرده است.

حجت‌الاسلام نجیمی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران گفتمان اسلام را نقشه راه خود قرار داده است و این گفتمان باعث عزت، اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف شده است و تنها راه رهایی جهان امروز از بن‌بست‌هایی که در آن قرار گرفته است در گفتمان اسلام به پرچم‌داری جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مردم ایران به پشتوانه آموزه‌هایی که بر اساس دین اسلام، قرآن و نصرت الهی است به این باور رسیده‌اند که «ما می‌توانیم» و پشتوانه این آموزه‌ها همواره در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند و هیچ موقع به بیگانگان چشم نداشته‌اند و این مهم‌ترین موضوعی بوده است که امروز به چنین جایگاه ارزشمندی کشور عزیزمان در سطح جهان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.