آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت در اندیمشک مهار شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در محوطه یکی از واحد‌های صنعتی اندیمشک پس از یک ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

مهدی خادمی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: ساعت ۱۷:۱۸ دقیقه امروز وقوع حریق تانکر سوخت در محوطه کارخانه نوشابه‌سازی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی این شهرستان اعلام و با سرعت چهار دستگاه خودروی اطفای آتش از ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: این تانکر در محوطه کارخانه نوشابه سازی اندیمشک دچار آتش سوزی شده بود که به دلیل شیب محدوده حادثه و جاری شدن مواد قابل اشتعال به سمت تاسیسات کارخانه، برای مهار و جلوگیری از سرایت سیال قابل اشتعال، در گام اول با تجهیزات موجود در شهرک صنعتی در اطراف این تانکر، خاکریزی احداث شد.

رییس سازمان آتش نشانی اندیمشک با بیان اینکه ۱۲ آتش نشان از این سازمان در عملیات مهار آتش مشارکت داشتند، افزود: علاوه بر چهار دستگاه خودروی مهار آتش سازمان آتش نشانی، ۲ دستگاه خودروی مهار آتش شهرک صنعتی اندیمشک و ۲ دستگاه لودر در عملیات مهار این آتش مشارکت داشتند؛ ضمن اینکه آتش نشانی پایگاه چهارم شکاری نیز به عنوان پشتیبان در محل حادثه حضور داشت.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان به طور کامل مهار شد، ادامه داد: با وجود جاری شدن سیال قابل اشتعال این تانکر بر روی سطح و نگرانی از سرایت آتش به تاسیسات کارخانه نوشابه سازی اندیمشک، با سرعت عمل آتش نشانان، پیش از گسترش به تاسیسات این شرکت، آتش مهار و از بروز خسارت‌های زیاد به این کارخانه و شرکت‌های همجوار ممانعت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.