محفل انس با قرآن کریم در صالح شهر برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر شهرستان گتوند در مسجد جامع صالح شهر برگزار شد.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت:به مناسبت دهه امامت و ولایت و چهلم شهدای خدمت محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاریان و حافظان برجسته قران در صالح شهر شهرستان گتوند برگزار شد.

به گفته او این محفل نورانی به همت کانون فرهنگی، هنری جامع صالح شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خوزستان، قرارگاه شهید آوینی و ناحیه مقاومت بسیج گتوند و حوزه شهری بسیج صالح شهر برگزار و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

او می گوید: محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ اسداله فتحی نیا امام جمعه، مهندس عباس عباسی نیا فرماندار، معاونت سیاسی، اجتماعی، بخشدارمرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان، شهردار و اعضاء شورای صالح شهر، رئیس آبفا گتوند، دیگرمسئولین و مردم ولایتمدار صالح شهر و علاقمندان به حوزه قرآنی و اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت:اجرای تلاوت قرآن، اجرای نقاشی و خوشنویسی توسط هنرمندان، گروه سرود، نماهنگ غدیر، سخنرانی و تقدیر از حافظان و قاریان قرآن شهرستان‌ از برنامه های اجرا شده در محفل با انس با قرآن بود.

در ایام دهه امامت و ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در قالب طرح شهید آوینی برنامه های متنوع دیگر قرآنی مانند کرسی تلاوت و محفل انس باقرآن را از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.