رفع دغدغه مندی اولیا در ارتباط با ثبت نام

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر رفع دغدغه مندی اولیا در ارتباط با ثبت نام اولویتی فراگیر در سطح ستاد‌های ثبت نام در سراسر استان تاکید کرد.

 عبدالله حبیبی گفت: ستادهای ثبت نام دانش آموزی در سطح مناطق و نواحی می بایست با نظارت میدانی بر مدارس مجری ثبت نام دانش آموزان در منطقه متبوع خود تمام تلاش خود را در راستای تحقق امر تکریم والدین دانش آموزان به عنوان شرکای راهبردی آموزش و پرورش به کار ببندند.

او می‌گوید: هیچ کدام از اولیای دانش آموزان نباید در ارتباط با امر ثبت نام دچار نگرانی و دغدغه شوند البته لازمه تحقق این هدف مهم نظارت مستمر و پیوسته بر روند ثبت نام دانش آموزی در سطح استان است و بی شک عینیت یافت این هدف مهم تنها با مشارکت فعال اعضای کارگروه نظارت محقق و میسر می شود.

حبیبی در ادامه گفت: در راستای تحقق امر تکریم ارباب رجوع در همه مدارس استان اتاق اولیا راه اندازی مشود تا بتوانیم شاهد فراهم آمدن بستری برای تکریم اولیای دانش آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: مدیران مدارس نقش مهم و تعیین کننده ای در تحقق برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان ایفا می کنند و بر این اساس تقدیر و تشکر از مدیران خلاق و توانمند در همه شاخص ها و علی الخصوص امر ثبت نام ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار