شهادت مامور انتظامی شادگان درپی تیراندازی افراد ناشناس به خودروی پلیس

فرمانده انتظامی شادگان گفت: استوار "کامران مسعودی تبار" مامور جان بر کف فراجا در پی تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودروی پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ سیدقاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار شهرستان شادگان ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در حال گشت‌زنی به منظور برقراری نظم امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان شادگان بودند که ۲ نفر راکب موتورسیکلت به سمت خودروی پلیس تیراندازی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله با اقدام شجاعانه به سمت این افراد شرور تیراندازی کردند که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان بیان کرد: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی انتظامی تعداد پنج نفر از عاملان و همدستان افراد مهاجم دستگیر و پنج قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف شد.

وی افزود: متاسفانه استوار دوم کامران مسعودی‌تبار در این عملیات مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان و به رغم تلاش پزشکان این مامور فداکار امشب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ موسوی ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۱۳:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خداوند رحمتش کند
آخرین اخبار