رییس جمهور منتخب باید با بی‌عدالتی مبارزه کند

خطیب جمعه اهواز گفت: رییس جمهور منتخب باید با بی‌عدالتی مبارزه کرده و در جهت پیشرفت کشور گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ما باید در برابر تبلیغات دشمنان استوار بوده و در مسیر صحیح که همان فرمایشات مقام معظم رهبری است، گام برداریم.

او بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی تقویت کرده و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام‌جمعه اهواز با بیان اینکه باید به فرد اصلح و پرتوان رای داد تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور باشیم افزود: یک‌ نامزد اصلح از دید مقام معظم رهبری باید قوی و کارآمد، شجاع در عمل، خستگی ناپذیر، مطلع از نیازهای جامعه، بصیر و با برنامه، پایبند به اقتصاد مقاومتی، استکبارستیز و به دور از اشرافی‌گری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اضافه کرد: رییس جمهور منتخب باید با بی‌عدالتی مبارزه کرده و در جهت پیشرفت کشور گام بردارد. فردی اصلح است که بابرنامه تر و ولایتمدار باشد و با رای دادن دشمنان ناامید شوند.

امام جمعه اهواز با اشاده به اینکه انتخابات تنها راه اصلاح کشور است گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب جدا کند ولی به حول و قوه الهی به قله نزدیک هستیم و آثار آن را به زودی خواهیم دید.

او ادامه داد: انتخابات در ایران اسلامی، شب قدر دیگری است که سرنوشت یک فرد در پیشگاه خدا مقدر می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: انتخابات ریاست جمهوری از سایر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متفاوت است زیرا مسائل اجرایی در خرد و کلان زندگی مردم موثر است لذا باید کسی منتخب شود که بتواند مشکلات مردم را حل کند.

او افزود: مردم ایران اسلامی، حضور خود را در تمام عرصه ها نشان دادند و در این انتخابات هم حضور به هم می رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار