انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (سه‌شنبه) از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری در جنوب شهر عدن دریافت کرده است.

این آژانس در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) اعلام کرد که کاپیتان یک کشتی تجاری از وقوع ۲ انفجار در فاصله ۸۲ مایل دریایی جنوب عدن، خبر داده است.

به گفته کاپیتان، در این حادثه آسیبی به کشتی نرسیده و تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین از همه کشتی‌ها خواست تا جانب احتیاط را رعایت کرده و هر گونه فعالیت‌های مشکوک را گزارش دهند.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا 

برچسب ها: سواحل یمن ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
طفلک ها برخی از هموطنان خودمان را می گویم که به خودشان تفهیم کرده بودن که در دنیا تا اتفاقی می افتاد می گفتن کار انگلیسی هاست و اینک بامتطق انان لندن نشینان را چه شده است که دست به چنین خودکشی سیاسی زدن که توسط یکی از فقیرترین کشورهای جهان به چنین فلاکتی افتادن
آخرین اخبار