لاپید از نتانیاهو در معامله اسرای اسرائیلی حمایت کرد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در هر توافقی که منجر به آزادی اسرای اسرائیلی شود حمایت خواهد کرد.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه اعلام کرد که حزب سیاسی او، یش عتید، از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در هر توافقی که منجر به آزادی اسرای اسرائیلی شود حمایت خواهد کرد.

لاپید در شبکه ایکس نوشت: «بند اول، خط اول، در قانون اسرائیل می‌گوید که کابینه مسئول جان آنهاست... برای هر معامله‌ای که اسرا را به خانه می‌آورد، به کابینه یک شبکه ایمنی داده می‌شود.»

بیانیه لاپید به عنوان پاسخی آشکار به اظهارات ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در همان پلتفرم بیان شد. بن‌غفیر پیشتر در پستی گفته بود با معامله بدون ملاحظه موافق نیست.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه با بیان اینکه اسرائیل قصد ندارد هزاران زندانی فلسطینی را در توافقنامه جدید تبادل اسرا با حماس، از زندان‌ها آزاد کند، گفت: نظامیان اسرائیلی نوار غزه را ترک نخواهند کرد.

نتانیاهو در جریان بازدید از مدرسه‌ای در کرانه باختری مدعی شد که جنگ جاری در غزه «دوره دیگری» از نبرد نیست و اطمینان داد که اسرائیل قبل از رسیدن به اهداف خود برای بازگرداندن همه اسرای اسرائیلی و از بین بردن حماس، جنگ را پایان نخواهد داد. 

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که اسرائیل تا زمانی که «پیروزی مطلق» تضمین نشود، جنگ را متوقف نخواهد کرد. 

وی در پایان گفت: «چیزی کمتر از این نیست. من به آن متعهد هستم، نظامیان ما به آن متعهد هستند و اکثریت مطلق مردم به آن متعهد هستند. ما به کمتر از پیروزی کامل قانع نخواهیم شد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
لعنت خدا بر صهیونیسم دروغگو ومکار
آخرین اخبار