مجله آمریکایی: اوکراین باید خاک خود را واگذار کند

به نوشته یک مجله آمریکایی اوکراین باید سرزمین‌هایی را که از دست داده به روسیه واگذار کند، زیرا شهروندانش حاضر نیستند برای کشورشان بجنگند.

مونیکا شوالتر، روزنامه‌نگار در مقاله‌ای برای مجله آمریکایی Thinker گفت که اوکراین باید سرزمین‌هایی را که از دست داده است واگذار کند، زیرا شهروندانش حاضر نیستند برای کشورشان بجنگند.

این مقاله اضافه کرد: تا حد زیادی می‌توان در نظر گرفت که ارتش اوکراین ‍پراکنده شده است و تعداد بسیار زیادی از جوانان اوکراینی در حال مهاجرت به خارج از این کشور هستند.

این روزنامه نگار این سوال را مطرح کرد: اگر آن‌ها نمی‌خواهند برای کشورشان بجنگند، چرا ما باید این ماجراجویی را تامین مالی کنیم؟ آیا بهتر نیست با روسیه برای صلح مذاکره کنیم و شاید یک همه پرسی برگزار کنیم، با توجه به اینکه بخش بزرگی از شرق اوکراین ترجیح می‌دهد بخشی از روسیه باشد؟

این روزنامه نگار همچنین خواستار محرومیت رژیم کی یف از حمایت مالی و نظامی واشنگتن به دلیل دستگیری روزنامه نگاران آمریکایی در اوکراین شد.

او گفت: «اگر آن‌ها آمریکایی‌ها را به خاطر گزارش اخبار به زندان می‌اندازند، شاید وقت آن رسیده است که کمک‌ها را قطع کنند؟ و شایعات مربوط به ثروت هنگفت و فساد در میان اولیگارش اوکراینی را بررسی کنید.»

در این ماه، مشخص شد که وبلاگ نویس گونزالو لیرا، که دارای تابعیت دوگانه آمریکایی و شیلیایی بود، در یک زندان اوکراین درگذشت. روزنامه نگار تاکر کارلسون از مرگ او خبر داد و وزارت امور خارجه آمریکا بعداً این خبر را تایید کرد. کارلسون کاخ سفید را به همدستی متهم کرد که منجر به حبس و شکنجه لیرا شد.

کارلسون در صفحه خود در شبکه اجتماعی پیامی نوشت. به گفته این روزنامه نگار، مقامات دولت جو بایدن با این موافق هستند، زیرا آن‌ها می‌خواهند همان استاندارد‌ها را در ایالات متحده اعمال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
رویای بازگشت کریمه و لوهانسک و بقیه سر اوکراینیا رو به باد فنا میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
هر کشوری مردمشو کشتار میکنه باید تفکیک بشه و به اون مردم واگذار بشه
آخرین اخبار