انگلیس به استثنای سال‌های همه‌گیری کرونا در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بالاترین نرخ مرگ و میر خود را از سال ۱۹۴۰ تاکنون در سال ۲۰۲۳ ثبت کرده است.

نرخ مرگ و میر در انگلیس در سال گذشته میلادی ۲۰۲۳ رکوردی را ثبت کرد و در بحبوحه اعتصابات گسترده کارکنان بخش خدمات بهداشت، نزدیک به ۵۳۰۰۰ نفر بیشتر جان باختند.

تلگراف نوشت: در سال ۲۰۲۳، نزدیک به ۵۳۰۰۰ نفر بیشتر از حد معمول جان خود را از دست دادند که بالاترین رقم برای یک سال غیر همه گیر از زمان پایان جنگ جهانی دوم است.

بر اساس گزارش این روزنامه، انگلیس به استثنای سال‌های همه گیری کرونا در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بالاترین نرخ مرگ و میر خود را در سال ۲۰۲۳ از سال ۱۹۴۰ ثبت کرده است.

این روزنامه اشاره کرد که کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس در سال گذشته به مدت ۳۸ روز اعتصاب کردند که کارشناسان معتقدند این امر در افزایش نرخ مرگ و میر نقش داشته است.

این روزنامه همچنین خاطرنشان می‌کند که در ۳ ژانویه (فردا)، پرستاران تازه کار در بریتانیا "طولانی ترین" اعتصاب را در تاریخ خدمات پزشکی این کشور آغاز خواهند کرد.

در همین حال، مقامات انگلیسی می‌گویند که این اعتصاب آغاز سال را بیش از هر زمان دیگری برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا دشوار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
نظام سرمایه داری عین غده سرطانی بی عار و دست پرورده خودشون فردا میگه مهاجر بجاشون میاریم
آخرین اخبار