پیشکسوت دوبله کشورمان گفت: سریال «فراری» و «دیوانه از قفس پرید» از شاهکار‌های صداپیشگی ناصر طهماسب بود.

محمود قنبری دوبلور، مدیر دوبلاژ برجسته و فعال عرصهٔ سینما کشورمان درباره شخصیت ناصر طهماسب گفت: آقای طهماسب از سال ۱۳۴۰ وارد دوبله شدند و دوسال بعد استودیویی با نام کاسپین افتتاح شد. آقای طهماسب هم جزو گروهی بودند که باهم همکاری می‌کردیم. ۴۰ نفر از اعضای انجمن گویندگان در استودیو کاسپین بودند و باید ۷۰ ساعت فیلم به تلویزیون می‌رساندیم. طهماسب هم در سریالی به نام فراری کار را شروع کرد و پس از ۵۲ قسمت گفتم خودت کار را دوبله کن و سپس او را مدیر دوبلاژ گذاشتم.

وی ادامه داد: تا سال ۵۷ باهم بودیم و پس از ۳ الی۴ سال که من به دنبال کشاورزی رفتم او تهران بود و ناصر کم کم آن روحیه تیزهوشی و ظرافتش که اصولا در هر مراسمی که بود خنده هم بود از بین رفت و قطب عوض کرد و به انزوا رفت. مثلا بعد از مدت‌ها او را می‌دیدی و می‌گفتی سلام ناصر جان، می‌گفت سلام! نمی‌دانم چه برایش پیش آمد که دچار این حالت دو قطبی شد و از آن جایگاه ناگهان به جایگاه خلاء رفت؛ بنابراین اگر از اکثر بچه ها بپرسید همین را می‌گویند و اینکه چه بر سرش آمد را نمی‌دانیم. 

این هنرمند پیشکسوت گفت: این اتفاق برای طهماسب تقریبا در سال ۶۵ الی ۶۶ افتاد که در تلویزیون هم او را می‌دیدیم که دیگر آن شادابی و نشاط را نمی‌دیدیم‌. طهماسب کارهای بسیار خوبی داشت اما بهترین رولی که برای من گفته بود و خودش را مدیر دوبلاژ گذاشتم سریالی به نام فراری بود همچنین دیوانه از قفس پرید یکی از شاهکارهایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار