یک نظامی صهیونیست که اظهار شادمانی از انفجار یک ساختمان مسکونی در غزه کرده بود، امروز در درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطین در شمال غزه به هلاکت رسید.

این نظامی صهیونیست چند روز پیش ویدئویی مربوط به اظهار شادمانی خود برای تخریب منازل فلسطینی‌ها به مناسبت سالگرد تولد فرزندش را منتشر کرده بود.

وی در این ویدئو می‌گوید: دخترم به مناسبت دومین سالگرد تولدت، این انفجار را تقدیم به تو می‌کنم. دلم برایت تنگ شده است. تو به من افتخار خواهی کرد. سپس شروع به شمارش معکوس برای لحظه منفجر کردن ساختمان مسکونی مذکور می‌نماید.

لحظاتی بعد، در تصویر یک ساختمان مسکونی چند طبقه بر اثر یک انفجار بزرگ تخریب می‌شود.

امروز (شنبه) ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت این نظامی در درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطین در شمال غزه خبر داد.

این رفتار غیر انسانی نظامی صهیونیست و اظهار شادمانی وی به خاطر تخریب منازل غیر نظامیان بی گناه غزه در حالی است که اخیرا «آریه کینگ» معاون شهردار قدس اشغالی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، تصویری از اسرای فلسطینی در غزه را منتشر کرد و خواستار زنده به گور کردن آن‌ها شد.

این صهیونیست افراطی با انتشار عکس اسرای فلسطینی که در غزه به اسارت صهیونیست‌ها درآمده بودند، نوشت: اگر من تصمیم گیرنده بودم، به بولدوزر‌ها دستور می‌دادم که این مورچه‌ها را زنده به گور کنند.

وی در الفاظی زشت و رکیک، اسرای فلسطینی را «حیوان» خطاب کرد و آن‌ها را شایسته زنده به گور کردن دانست.

انسان ندانستن فلسطینی‌ها توسط معاون شهردار قدس اشغالی، موضوع جدیدی نیست و پیشتر، دیگر مقامات از جمله «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اظهارات مشابهی را بیان کرده بودند.

اظهارات صهیونیست‌ها درباره انسان نبودن فلسطینی‌ها ریشه در اعتقاد آن‌ها به برتری قومی خود بر دیگر اقوام دارد و آن‌ها قوم یهود را قوم برتر و برگزیده می‌دانند و دیگر اقوام را پست‌تر از خود محسوب می‌کنند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صد‌ها فلسطینی را شهید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
من هم به نوبه خودم ورودش به جهنم رو به خودش و رژیم آشغالشون تبریک میگم . عذاب الهی گوارای وجودشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
الهی همه اسرائیلی ها از روی زمین محو شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
"اظهارات صهیونیست‌ها درباره انسان نبودن فلسطینی‌ها ریشه در اعتقاد آن‌ها به برتری قومی خود بر دیگر اقوام دارد و آن‌ها قوم یهود را قوم برتر و برگزیده می‌دانند و دیگر اقوام را پست‌تر از خود محسوب می‌کنند"
اونوقت یه سری از هموطنان خودمون دارن از این حیوونها طرفداری می کنن و نمیدونن که اونا اصلا آدم حسابشون نمی کنن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
البته این عتیقه ها به قوم بنی اسرائیل قبل از ظهور ادیان ابراهیمی! متوسل شدن! قومی چندین هزار ساله! که اگر برفرض محال نوادگان آن را امروز کنار هم قرار دهیم زد و خورد و کشت و کشتاری رخ می دهد که نپرس! چرا که آدمی فقط در طول یک نسل با کلی تغییر باور و دین و سنت و اندیشه و .. روبرو می شود که در کنار هم قرار گرفتن یکی دو نسل مشکل ساز می شود چه برسد به قومی اساطیری! بدیهی است ساکنان قدیمی منطقه ای در شامات قدیم که شامل لبنان و اردن و فلسطین و سوریه و.. بود به مرور زمان با ظهور ادیان مختلف انتخابهای متفاوتی هم داشتن بنابراین نوع دین دلیل مالکیت بر آن دیار نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه روحش همیشه در غم و ماتم بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
هر قوم دینی خود را برتر بداند دست به این اعمال میزند مهم این است افراد داخل ان قوم یا دین اینگونه افکار وعقاید افراطی را نپذیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
قربون خدابرم‌که خون هیچ مسلمانی رابی جواب نمیزاره خداخیلی خوبی . الحمدالله .خدایامردم فلسطین رانجات بده خدایا کمکشون کن
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
هلاکت پایان تو در این دنیاست ولی خباثت های تو و امثال تو در آن دنیا عذابی بی پایان همراه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
به امید نابودی کامل این زامبی های که هیچ چیز جزء جنایت و کشتار و اشغال و زندان و شکنجه و ویرانی و ... برایشان اهمیت ندارد نفرین بر دنیای سرمایه داری غرب که هیچ چیز جزء منافع نامشروع و قدرت طلبی و جاه طلبی و زور گویی و اقدامات خلاف حقوق بشــــــــــــر برایشان مهم نیست
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
اگر جهانی که در سال 1945 توسط متفقین و ناجیان بشریت از دست نازیهای فاشیست شکل نمی گرفت الان در خاورمیانه کشوری وجود نداشت! چرا که با مرزهای نامشخص و درگیریهای قبیله ای و خشن که هیچ سازمان جهانی بر آن نظارت نداشت کشتار و نسل کشی و غارت و تجاوزات گسترده و آدم خواری چیزی از حیات باقی نمی گذاشت نباید تاریخ را فراموش کرد و فریب باورهای متعصبانه و تروریستی جریانات عقب مانده و وحشی را خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
از هلاکت آن سرباز اسرائیلی که منزل مسکونی را به خاطر کادوی تولد دخترش منفجر کرد خوشحالیم وباید به معاون شهردار قدس اشغالی بگوییم که حیوان خودش و اربابش نتانیاهو و بایدن است که زنان وکودکان را با بمب های ممنوعه به خاک وخون می کشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
جهنم نزديك است
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۱۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا بر صهیونیسم جهانی و این ملعون هم به درک واصل شد.در ضمن اگر سانسور نمیکنید بگم هم بهاییها و هم صهیونیستها هر دو فقط خودشون را انسان میدونن و بقیه شبه انسان.بله یهود و بهاییت همفکرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر تمامی سربازان صهیونیسم و خانواده هایشان و حتی بچه یک روزه آنها و لعنت ونفرین خدا بر اسرائیل صهیونیست وآمریکا و حامیانشان و همدستانشان باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لعنت ونفرین خدا بر تمامی سربازان صهیونیسم و خانواده هایشان حتی بچه یک روزه شون باد ولعنت ونفرین خدا بر اسرائيل و آمریکا وحامیانش و همدستانشان باد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
مقاومت هم کشتن این حیوانات انسان نما رو تقدیم می کنه به کودکان مظلوم غزه‌.با نابودی هر یک از این حیوانات عمر کودکان غزه بیشتر میشه.انشالله به زودی همه آنها از روی کره زمین محو و در جهنم سزای کارهای خود را ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه بیریخت به درک که مرد انشالله بقیعشون هم به درک برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
واقعا" فلسطینی ها حق دارن با این سگیونیستهای حیوان صفت بجنگند معلوم نیست اینها کی هستن روی داعش وچنگیز مغول سفید کردن خدا لعنتشان کنه انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
رفت پیش پدر نداشتش. نتانیاهو هم چند وقت دیگه به درک میرود
Germany
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
رفت جهنم که شمع تولد فوت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا بر این حیوانات انسان نما
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
لطفا پای حیوانن به میان نکش.
چون این موجودات هم مهر دارن هم عاطفه دارن و.... ومابقی رفتارشون جزئ از خلقتشان هست
آخرین اخبار