کوبا حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

وزارت خارجه کوبا به شدت حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

کوبا روز دوشنبه تجاوزات و بمباران مکرر رژیم صهیونیستی علیه سوریه به ویژه فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا در پستی در حساب کاربری خود در پلتفرم x (توئیتر سابق) نوشت: کوبا بمباران مکرر اسرائیل علیه سوریه به ویژه فرودگاه دمشق را به شدت محکوم می‌کند.

وزیر خارجه کوبا افزود: معافیت اسرائیل از مجازات اقداماتش باید پایان یابد.

دیروز جنگنده‌های اشغالگر باند‌های فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف قرار دادند و باعث از کار افتادن آن شدند. یک منبع نظامی سوری گفت: حمله هوایی صهیونیست‌ها فرودگاه دمشق و برخی نقاط حومه دمشق را از سمت جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد.

روز شنبه، فرودگاه بین المللی دمشق، بیش از یک ماه پس از توقف کامل فعالیت خود در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی که باند‌های اصلی آن را هدف قرار داد، به عرصه خدمت بازگشت.

فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب در ۱۲ اکتبر مورد حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و باعث شد تا فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب به مدت دو روز فعالیت خود را متوقف کنند و پس از ترمیم خسارات وارده به فعالیت خود ادامه دهند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته ۴ بار فرودگاه بین‌المللی حلب در سوریه را بمباران کرد که باعث از کار افتادن موقت آن‌ها شد. از زمانی که جنبش‌های مقاومت در نوار غزه در ۷ اکتبر، حماسه «طوفان الاقصی» را علیه اشغالگران صهیونیستی به راه انداختند، این رژیم تجاوزات خود را به خاک سوریه تشدید کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
کوبا دخالت نکند
آخرین اخبار