آنروا دیگر هیچ خدماتی به فلسطینی‌ها ارائه نمی‌دهد

مدیر یک مرکز آنروا در غزه با اشاره به درخواست این سازمان برای تخلیه ۵ مدرسه، گفت این آژانس سازمان ملل دیگر هیچ خدماتی به فلسطینی‌ها ارائه نمی‌دهد.

«محمد شویدا» مدیر یک مرکز آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه به شبکه خبری الجزیره گفت:  «امروز آنروا از ما خواست ۵ مدرسه را تخلیه کنیم. آنروا گفت که مدارس در خطر هستند و نمی‌تواند از آن‌ها محافظت کند.»

به گزارش الجزیره، محمد شویدا همچنین افزود: «آنروا دیگر هیچ خدماتی به ما ارائه نمی‌دهد. ما هیچ امکانی برای تخلیه مدارس آوارگان نداریم.»

مدیر این مرکز آنروا تأکید کرد: «ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که از مراکز آوارگان محافظت کند. آنروا نباید تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی شود.»

پیش از این «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر اعلام کرد آواره کردن مردم غزه در صحرای سینا و وادار کردن آن‌ها به کوچ اجباری به مصر، به معنای پایان مساله فلسطین است.

السیسی گفت: «ما نیازمند کنترل اوضاع کنونی هستیم؛ اوضاعی که در آینده نمی‌توان آن را کنترل کرد. تقریباً ۴ هزار غیرنظامی در غزه کشته شدند که هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها کودک بودند بنابراین ما باید تلاش کنیم که افراد زیادی قربانی نشوند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار