رئیس اتاق اصناف زنجان با اشاره به برگزاری عروسی مختلط در برخی از باغ تالارها گفت: هیچ یک از باغ تالارهای زنجان مجوز فعالیت ندارند.

محمد بازرگان رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه باغ تالارهای زنجان مجوز فعالیت ندارند گفت: به دلیل غیرمجاز بودن باغ تالارها حتی آماری از این اماکن نداریم، البته بازدیدهای مشترک انجام می‌شود اما بازهم فعالیت آنها غیرمجاز است.

بازرگان اظهار داشت: اتحادیه تاکنون به هیچ باغ تالاری مجوز نداده و نخواهد داد و هرآنچه امروز به عنوان باغ تالار فعالیت دارد، غیرمجاز و غیرقانونی است و این موضوع به مراجع قانونی ذیربط نیز اطلاع داده شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: به خاطر اینکه باغ تالارها ناامن هستند و فعالیت آنها از کنترل خارج است از همین رو به آنها مجوز فعالیت نمی‌دهیم، چراکه اکثرا خارج از شهر هم هستند از همین رو تمرکز اتحادیه بر کنترل داخل شهر است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در رسته تالارداران شاهد برگزاری عروسی مختلط بوده‌اید یا خیر نیز گفت: تاکنون چنین موضوعی مشاهده نشده است که البته جریمه این موضوع اگر مشاهده شود، ابطال پروانه است.

بازرگان با اشاره به اینکه تالارهای مجوز دار که از اتحادیه پروانه فعالیت گرفته‌اند کاملا مشخص است، اضافه کرد: آمار تالارهای زنجان ۴۳ باب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.