دوره‌های توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیر دولتی ، با هدف تخصصی کردن معلمان و ارتقا علمی و حرفه‌ای نیرو‌های شاغل در این مدارس برگزار می شود.

 رئیس اداره مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی کردستان اظهار داشت: دوره‌های توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیر دولتی با نظارت اداره مدارس ومراکز غیر دولتی و میزبانی دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه ۲۶ شهریور آغاز خواهد شد.

سید کامل حسینی با تاکید بر اینکه دوره توانمند سازی نیروی انسانی مدارس غیر دولتی با هدف تخصصی نمودن معلمان و ارتقا علمی و حرفه‌ای نیرو‌های شاغل در مدارس غیر دولتی مستند به بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی است، افزود: این دوره، بر اساس ۶ پودمان هر پودمان ۶۰ ساعت در ۱۱ زیر عنوان و برای سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و عوامل اجرایی از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه برای نواحی یک و دو سنندج در ساختمان آموزشی پردیس دانشگاه فرهنگیان سنندج برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: دوره عمومی پودمان یک، شامل عنوان درسی فناوری‌های نوین آسیب‌های اجتماعی و راهکار، ارزشیابی کیفی، ساحت‌های اعتقادی، مدیریت کلاس درس و الگوی تدریس فعال و تمام ساحتی می‌باشد؛ برای این دوره اساتید با تجربه و دارای مدرک دکتری مرتبط از آموزش وپرورش، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه کردستان بکار گیری خواهدشد.

حسینی خاطر نشان کرد: بعد از پاین دوره ، فراگیران باید ۷۰ درصد نمره آزمون را کسب کنند.

لازم به ذکر است دوره مربوطه در هرشهرستان بر اساس برنامه زمانبندی معین و با حضور اساتید در شهرستان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.