در آستانه شهادت امام رضا(ع) سپاه ثارالله استان کرمان با برپایی موکب در مشهد به زوار امام رئوف (ع) خدمت رسانی می‌کند.

جواد طاهرنژاد، مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان گفت: سپاه ثارالله استان کرمان با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس نسبت به راه‌اندازی موکب ثاراللهیان اقدام کرده است.

او افزود: این موکب با کمک و پشتیبانی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و با همکاری بنیاد کرامت رضوی و پایگاه مسجدالرضا (ع) مشهد مقدس در پارکینگ خیابان طبرسی، نبش کوچه مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله دایر شده است.  

  طاهرنژاد با اشاره به  اسکان روزانه  بیش از ۲ هزار نفر  در موکب ثاراللهیان از  پخت و  توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم بین زائران و مجاوران  امام مهربانی‌ها (ع) خبر داد.  

او با اشاره به  راه اندازی چایخانه موکب با انواع نوشیدنی‌ها  افزود: پذیرایی موکب ثاراللهیان از امروز دوشنبه ۲۰ شهریور جاری آغاز شده  و  تا پایان ماه صفر به کار خود ادامه می‌دهد.

 مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان تصریح کرد: برای خدمت‌دهی بهتر به زائران همچنین از گردان نانوایان شهدای خانوک  که از خواهران و خانواده معظم شهدای خانوک هستند، دعوت کردیم و آن‌ها به مشهد اعزام شدند و نان سنتی خانوک را طبخ و  بین زائران و مجاوران توزیع می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار