فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی برای حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دبیران و معلمان، نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

احمد معصومی، مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان، ضمن  ارائه گزارشی از آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید از نیاز‌ها و خواسته‌ها صحبت کرد و بر راه اندازی هر چه سریع‌تر استخر شنا، ساماندهی سرویس مدارس، ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند، تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی، احداث هر چه سریع‌تر زمین‌های چمن مصنوعی مدارس، خط کشی محل عبور دانش آموزان در جلوی مدارس با همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی و... تاکید کرد.

 او از تعامل و همکاری بسیار خوب فرمانده، جانشین و کارکنان انتظامی کوهبنان خصوصادر خصوص نجات دانش آموز از دست فرد آدم ربا  قدردانی کرد.  

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی  برای حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دبیران و معلمان، نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

او با قدرانی از حضور گسترده مردم خصوصا جوانان و نوجوانان در مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین، افزود: مدرسه شهید سلیمانی پارسال و مدرسه پیش حرفه‌ای حضرت معصومه (س)  امسال به‌مدارس شهرستان افزوده شده است.

منصور جعفری، رئیس مجتمع امام رضا (ع)  گفت: ۲ رشته پرورش گل‌های درون خانه‌ای و پرورش قارچ به رشته‌های مهارتی مجتمع امام رضا (ع)  اضافه شده است تا دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل با مهارتی  برای اشتغال آشنایی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه سالیان گذشته رشته مشبک کاری را داشتیم در حالی که بازار کار در این رشته اشباع شده اشت، افزود: در صدد راه اندازی گلخانه در مجتمع امام رضا (ع) هستیم تا در کنار آموزش،  شاهد تولید محصولات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار