آیت الله خاتمی گفت: دشمنان نظام اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند انتظار دارند که مردم وارد صحنه نشوند و مردم را از انتخابات دلسرد کنند.

آیت الله خاتمی در مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان انار  گفت: پیاده روی اربعین حسینی بسیار با عظمت که از ملیت‌های مختلف و سنین مختلف در آن حضور داشتند کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است .

وی گفت: ما واقعه عاشورا را یک جریان می‌بینیم نه یک جرقه که خاموش شدنی است .

ایشان ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت آیت الله سید محمود طالقانی گفت: آیت الله طالقانی مردی مبارز ومجاهد و عاشق امام (ره) بود و با عشق به امام از دنیا رفت.
 
امام جمعه موقت تهران افزود: امروزه دو خیمه برپاست یکی خیمه حسینیان و کربلاییان و دیگری خیمه یزیدیان، کسانی که انگیزه‌ای جز سقوط پرچم ابا عبدالله الحسین (ع) ندارند و هر نغمه‌ای علیه انقلاب اسلامی نغمه شمر، یزید و عمر سعد است.
 
آیت الله خاتمی گفت: خیمه نظام اسلامی خیمه حسین (ع) است در این خیمه بوده و خواهیم بود و دشمنان اسلام که قصد سرنگون کردن این خیمه را دارند به فضل الهی شکست خواهند خورد .

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و رادیو‌های بیگانه در صدد زنده کردن اغتشاشات گذشته هستند گفت: دشمنان ما بدانند که از این ملت تو دهنی خواهند خورد و لبیک یا حسین ما دفاع از این نظام اسلامی است و با صراحت بگویم که یزیدیان زمان داخلی وخارجی رو به زوال هستند. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است و دشمنان نظام اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند انتظار دارند که مردم وارد صحنه نشوند و مردم را از انتخابات دلسرد کنند و این نظام اسلامی خیمه ابا عبدالله است و مردم با حضور در صحنه این خیمه را حفظ خواهند کرد. 

وی افزود: ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای این نظام وولایت ایستاده ایم .

در ادامه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار گفت: مردم این شهرستان مردمی ولایتی و متدین و شهید پرور هستند بطوریکه بیش از ۱۳۰ شهید تقدیم این نظام کردند و همچنین ۳ شهید تظاهرات دوران پیروزی انقلاب و اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده از شهرستان انار است.

وی افزود : مردم انار با راه اندازی دو موکب از انار و امین شهر در کربلای معلی به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی کردند و همچنین در زمینه قرآنی بیش از صد نفر حافظ قرآن و احداث خانه‌های قرانی از احداث بیش از ۲۳ خانه عالم از اعم فعالیت‌های مردم این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار