ثبت نام دانش آموزی و زائرین اربعین حسینی از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت آغاز می شود.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام دانش آموزی و زائرین اربعین اتباع خارجی از شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به اقدامات صورت گرفته در جهت ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور ثبت نام دانش آموزی و ثبت نام زائرین اربعین حسینی از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) به آدرس http://irmigrationorg.ir از شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۰ صبح  آغاز خواهد شد. 

این سازمان افزود دانش آموزانی که درخواست ثبت نام آنها در سامانه سهما ثبت می شود ادامه فرایند از طریق ارسال پیامک به آنها  اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است هدف از ایجاد این سامانه کمک به ساماندهی اتباع خارجی است که اتباع در تمامی احوال شخصیه دارای کد واحد و قابلیت رصد و هماهنگی دستگاه ها قرار بگیرد.

قرار است پس از تکمیل این سامانه خدمات بیست و چهارگانه به صورت برخی از قبیل بیمه درمانی، ثبت طلاق و ازدواج و تحصیلات تکمیلی برای اتباع انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
برای ثبت اطلاعات دانش آموز اطلاعات غلط است مثلا جنسیت رو اشتباه زده و جای اصلاح نذاشته حالا چی کار کنیم؟به هر جا هم زنگ می زنیم میگن نمیدونیم صبر کنید تا امکان اصلاح بذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام گواهینامه رانندگی برا اتباع ای که کارت آمایش داره پس چی میشه .فقط میگن خدمات حسرت این همه سال رو میخورم که عمرم هدر رفت اینجا ای خداااااااا
Iran (Islamic Republic of)
علی زاده
۱۹:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
با سلام
سامانه به نظر میاد هنوز مشکل داره
من برای اربعین ثبت نام میکردم در مرحله پرداخت هزینه ثبت نام با زدن روی دکمه پرداخت به جای هدایت شدن به درگاه پرداخت اینترنتی، فقط یک عکس از درگاه پرداخت اینترنتی باز میشه که با زدن دکمه برگشت پیامی با عنوان پرداخت با موفقیت انجام شد، نمایش داده میشه در صورتی که مبلغی پرداخت نشده و نمیدونم که حالا این ثبت نام من به درستی انجام شده یا نه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
کوروش کبیر
۱۴:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سامانه گزینه برگ سرشماری نداره
سامانه هنگ کرده