سرپرست شهرداری یاسوج گفت: طبق قانون تا یک ماه آینده مشکل کارخانه بازیافت زباله یاسوج برطرف می‌شود.

سرپرست شهرداری یاسوج گفت: توافقاتی با سرمایه گذار کارخانه برای خرید کارخانه توسط شهرداری انجام شده که مراحل قانونی آن در دستور کار است.
 
سجاد بهرامی افزود: شهرداری یا کارخانه را خریداری می‌کند و یا به تعهدات شهرداری عمل می‌شود تا سرمایه گذار به کارش ادامه دهد.
 
وی عنوان کرد: مرحله نخست این کارخانه افتتاح شده، اما در خدماتی همچون آب، برق، گاز با مشکلاتی مواجه شد که پیگیر رفع آن‌ها هستیم.
 
عدالت خواه سرمایه گذار کارخانه بازیافت یاسوج هم گفت: پس از ناتوانی شهرداری یاسوج از ارائه خدمات به کارخانه پسماند، مکاتبات مابین شهرداری، شورای شهر و سرمایه گذار برای واگذاری کارخانه انجام گرفت و مصوبه شورای تطبیق نیز از سوی فرمانداری صادر شد، اما این مصوبه اجرا نشده است.
 
وی افزود: در صورتی که این کارخانه واگذار و تعیین تکلیف شود، با ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی، حفظ و بهبود محیط زیست منطقه دشت روم و سد شاه قاسم، به توسعه شهر می‌انجامد.
 
عدالت خواه بیان کرد: با وجود مکاتبات انجام گرفته، اظهارنظر رسمی کارشناسان و دستور فرمانداری در کمیته تطبیق مبنی بر انجام واگذاری، این کارخانه هنوز در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.