رئیس اورژانس استان تهران گفت: تمام تلاشم را در سال ۱۴۰۲ بابت یکسان سازی حقوق همکاران شرکتی و وضعیت دار خواهم کرد.

اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران گفت: همکاران ما ۱۰ شیفت ۲۴ ساعته دارند، اما در اورژانس به دلیل کمبود نیرو ایثار می‌کنند و ۲ شیفت (۲۰ شبانه روز) در محل کار حاضر هستند همکارانی که به عنوان نیروی پیشران با موتورلانس کار می‌کنند حداقل ۱۵ شیفت در ماه سرکار هستند.

توکلی ادامه داد: کارانه ۹ ماه همکاران چند روز گذشته پرداخت شد ، رقم کارانه بین حداقل ۴۰۰ تا حداکثر ۸۰۰ است که میانگین و بیشترین فراوانی ۵۵۰ هزار تومان است.

او افزود: کارانه ۱.۵ درصد جزء حرفه‌ای درآمد بیمارستان‌ها است که باید دانشگاه‌ها پرداخت کنند؛ قانون ارتقای بهره‌وری قانون صحیح و کامل و جامعی بود.

توکلی بیان کرد: ما تنها دستگاه ارائه دهنده خدمات مراقبت‌های پیش بیمارستانی درمانی کاملاً رایگان در منزل هستیم؛ قانون ارتقای بهره‌وری حق همکاران ما است و باید اجرا شود، اما تا به امروز مشکلاتی داشته که یکی از این مشکلات کمبود نیرو است.

رئیس اورژانس استان تهران افزود: کار همکاران ما کاملاً بالینی است؛ تلاش ما بر این است که بتوانیم قانون را اجرا کنیم که در حال انجام آن هستیم، اما نیاز به همت دولت و سازمان امور استخدامی است تا مشکل کمبود نیرو رفع قانون اجرا شود.

برای اطلاعات بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار