فرماندار رفسنجان گفت: اجرای ۴۲۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در قالب طرح هادی در ۵۸ روستای این شهرستان در حال انجام است.

حسین رضایی در دیدار با محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به مشکلات مربوط به روستا‌های رفسنجان، خواستار رفع این مشکلات و خدمت رسانی به اهالی شد.

او در این دیدار با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ روستا در شهرستان افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت و مشخص کردن بودجه مناسب برای اجرای طرح هادی روستایی، امسال در ۵۸ روستای رفسنجان این طرح در حال اجرا است.

رضایی طرح هادی را مهمترین ابزار توسعه مناطق روستایی دانست و با اشاره به اینکه کالبد سکونتگاه‌های روستایی را در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه ویژه قرار می‌دهد، گفت: طرح هادی روستایی شامل ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است و گستره آن نیز منازل و مناطق مسکونی، تجاری، کشاورزی و سایر نیازمندی‌های یک روستا را در آینده فرا می‌گیرد.

او افزود: طی امسال در ۵۸ روستای شهرستان رفسنجان بیش از ۴۲۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان درحال اجراست که این مبلغ از محل اعتبارات دولتی، استانی و قیر رایگان تأمین شده است.

محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان که به دعوت رضایی فرماندار به شهرستان رفسنجان سفر کرده است، ضمن دیدار و گفت وگو با حضور رضامند معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، حدادزاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رفسنجان و دیگر مسئولین، به بررسی مسائل روستا‌های شهرستان رفسنجان در حوزه عمران روستایی پرداخت و قول مساعد داد تا برای رفع مشکلات روستایی تا جایی که در توان باشد دریغ نکند.

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار