عملیاتی شدن طرح هادی در بیش از 4 هزار روستای کشور

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال طرح هادی در بیش از یک هزار روستای کشور تهیه شده و در بیش از چهار هزار و 500 روستا نیز طرح هادی عملیاتی شده است.

محمدرضا شاملو ، معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در  گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: در اجرای ماده 99 برنامه پنج ساله ششم توسعه امسال طرح بهسازی بافت های با ارزش و گردشگری در 300روستای هدف استان های مختلف کشور اجرا خواهد شد.

وی همچنین گفت: در سال جاری 80 هزار واحد در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار خانوار سنددار می شود.

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه با تشریح عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: تاکنون در 97 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار کشور طرح هادی تهیه شده که معادل 37 هزار و 900 روستا می باشد.

شاملو تصریح کرد: تاکنون طرح هادی در 17 هزار و 500 روستای کشور عملیاتی شده و بیش از 3 میلیون و 200 هزار جلد سند روستایی و 200 هزار جلد سند شهری در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی همچنین در مورد مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی گفت: با مشارکت سامانه بانکی بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق حادثه دیده مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ع

سنددارشدن  80 هزار واحد در مناطق روستایی و شهری

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.