مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: طرح هادی در 410 روستای استان اردبیل اجرا شده است.

آرام حلیم، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور به استانداری اردبیل تاسیس دهیاری ها در روستاهای تابعه شهرستانهای اردبیل، بیله سوار،‌ پارس آباد، خلخال، کوثر، گرمی، مشگین شهر، نمین و نیر مورد موافقت قرار گرفته و در حال حاضر هم مقدمات لازم برای ایجاد دهیاری در روستا های تابعه این شهرستان ها آغاز شده است.

وی گفت: تشکیل سه دهیاری در روستا های اردبیل ،2 دهیاری در بیله سور،10 دهیاری در پارس آباد، یک دهیاری در خلخال، هفت دهیاری در گرمی، یک دهیاری در کوثر ، هفت دهیاری در مشگین شهر، یک دهیاری در نمین و چهاردهیاری در نیر به فرمانداری ها ابلاغ شده و مقرر است فرمانداران شهرستان ها مراحل انتخاب دهیار این روستا ها را انجام دهند.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل با بیان اینکه تشکیل این دهیاری ها عمران و آبادانی روستا ها را بدنبال خواهد داشت، بیان کرد: دولت تدبیر وامید توسعه و آبادانی روستا را در راستای تولید و اشتغال در دستور کار دارد.

حلیم افزود: با تشکیل دهیاری در روستا ها اعتبار لازم که برای اجرای طرح های روستایی اختصاص می یابد سیمای آنها را متحول خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای استان افزود: این طرح در یک هزار و 117 روستا تهیه شده و در 410 روستا هم اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

تشکیل دهیاری های جدید در استان اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.