طی سه سال گذشته برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی 110 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر طوبی مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر که در محل دفتر امور روستایی در استانداری تشکیل شده بود، اظهار کرد: طی سه سال گذشته برای  873 دهیاری استان اردبیل اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی اختصاص یافته که سهم شهرستان نیر از این مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌باشد.

وی گفت: تاکنون برای دهیاری‌های شهرستان نیر طی سه سال گذشته 18 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اختصاص یافته که ارزش این ماشین آلات یک میلیارد تومان می‌باشد.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل از اختصاص اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستاهای شهرستان نیر خبر داد و گفت: از محل بند(و) تبصره 6 قانون سالجاری برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی برای 10 روستای شهرستان نیر اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اختصاص یافته و همچنین از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی چراغ چشمک زن و چراغ روشنایی معابر بزودی تحویل دهیاری‌های واجد شرایط داده خواهد شد.

طوبی در ادامه از اختصاص تسهیلات بانکی در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها، تفاهم نامه‌ای بین بانک ذیربط انعقاد شده که با سود 8 درصدی و بازپرداخت 6 ساله به متقاضیان داده می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اختصاص تسهیلات بانکی در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.