رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق گفت: بیش از ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار جهت اجرای طرح های هادی در روستاهای این شهرستان، اختصاص یافت.

علیرضا طالعی رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد  به تشریح عملکرد این بنیاد در سال ۹۶ پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق در راستای انجام وظایف و فعالیتهای خود در سال ۱۳۹۶نسبت به عملیات اجرایی طرح هادی روستایی اقدام کرده است.

طالعی افزود: بیش از ۴۲۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی به روستاهای باجگان، قطرم، شادکام، سیدآباد، جزستان و صدر آباد جهت اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و محوطه سازی  اختصاص یافت و  ادامه عملیات اجرایی پروژهای عمرانی در سال جدید در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته مقدار بیش از ۶۰۰ تن قیر رایگان در قالب طرح مشارکتی و اعتبارات بنیاد مسکن دراختیار دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای باقرآباد، صدر آباد، مبارکه،کوشک، سیدآباد،گزستان،بشکان،برکوییه و کرمانی قرار گرفته است یادآور شد: ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور آسفالت معابر روستایی قرار داده شد که با نظارت فنی بنیاد مسکن بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت گردید.

طالعی در ادامه اشاره ای به بحث تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی داشت و گفت: تامین اعتبار لازم جهت نقشه برداری روستای مبارکه بافق به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به منظور بازنگری طرح هادی مدنظر قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/ غ

تخصیص بیش از ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار طرح های هادی به روستاهای شهرستان بافق

 

 

 

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار