مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: طرح ملی شهید روح الله عجمیان در راستای بهسازی و نوسازی ۴۰۰ مدرسه این استان آغاز شد.

یونس بهاروند ایران نیا در آیین افتتاحیه طرح ملی شهید روح الله عجمیان با حضور خانواده شهید و مردم روستای تکیه ضرون از توابع کوهدشت اظهار داشت: برای این طرح ۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و نیازمند کمک خیران و حضور فعال گروه‌های جهادی در اجرای این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه طرح شهید عجمیان تا اواخر تابستان در استان به اتمام می‌رسد تصریح کرد: این طرح در ۲ جنبه عمرانی شامل بهسازی، رنگ آمیزی، دیوارنگاره و نوسازی مدارس و جنبه فرهنگی و تربیتی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: شهید بزرگوار روح الله عجمیان، غیرتمندانه برای امنیت، آسایش و حفظ نظام در مقابل بدخواهان ایستاد و با اهدای خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

رضا عزتی با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود ادامه داد: عدالت تربیتی و آموزشی یکی از اساسی‌ترین مقوله‌های عدالت اجتماعی است و طرح شهید عجمیان هم در همین راستا در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی به تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی در آموزش و پرورش لرستان اشاره و تصریح کرد: این قرارگاه با تمام امکانات و تجهیزات به دنبال اجرای عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق کمتر برخوردار استان است.

عزتی به جایگاه فعالیت‌های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح شهید عجمیان با حضور گروه‌های جهادی و خیرین، ۴۰۰ مدرسه واقع در مناطق کمتر برخوردار با بیش از ۲ هزار کلاس درس بهسازی و نوسازی می‌شود.

شهید عجمیان در اغتشاشات و ناآرامی‌های پارسال توسط اوباش به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.