رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، با اشاره به اینکه سال گذشته ۸ تن انواع مخدر در کنترل راه‌های مواصلاتی استان کشف شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

 سرهنگ خدایی مقدم رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با رسانه‌ها با اشاره به اینکه اقدامات پلیس بر اساس دغدغه و مطالبات مردم است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد قاطع با خرده فروشان و کسانی است، که در اماکن عمومی اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

او بیان کرد: در طول سال به طور میانگین بالغ بر ۴ هزار نفر از خرده‌فروشان در محلات مختلف در قالب طرح پاک سازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده می‌شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: برخورد با عناصر اصلی مواد مخدر نیز جزو اولویت‌های اصلی است، این اقدام در راه‌های مواصلاتی انجام می‌شود.

خدایی مقدم با بیان اینکه سال گذشته ۸ تن انواع مخدر در راه‌های مواصلاتی استان کشف شده است، عنوان کرد: امسال نیز تاکنون بیش از تن انواع مخدر در کنترل راه‌های مواصلاتی کشف شده است. 

او با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: اقدامات پیشگیرانه در قالب کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف آموزشی، مساجد و اماکن عمومی برگزار می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تصریح کرد: پل ارتباطی بین ما و مردم تلفن ۱۲۸ است که شبانه روز پاسخگوی عموم مردم است.

 

برچسب ها: مواد مخدر ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.