ترامپ: رابطه خوبی با پوتین دارم

رئیس‌جمهور سابق آمریکا ادعا کرد رابطه محکمی با همتای روسی خود دارد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد رابطه خوبی با ولادیمیر پوتین دارد، هرچند آن‌ها مدت طولانی است که باهم صحبت نکردند!

او در ادامه‌ی اظهارات خود ادعا کرد که اون پیشتر به پوتین گفته بود که اگر تصمیم به اقدام نظامی علیه اوکراین بگیرد با عواقب جدی آن مواجه خواهد شد.

همانطور که ترامپ گفت، پوتین تنها ۱۰ درصد به او اطمینان داشت، اما به گفته او، همین کافی بود.

پیش از این جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ ادعاهای او را مبنی بر اینکه رابطه خوبی با کشورهای جهان داشته است رد کرده و گفت رهبران خارجی ترامپ را یک احمق خنده‌دار می‌دانستند، نه آن‌طور که ترامپ ادعا می‌کند دولتمردی قدرتمند و محترم.

بولتون در ادامه گفت که ترامپ ادعا می‌کند اگر سرکار بود پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) جرئت حمله به اوکراین را نداشت! این درحالی است که ترامپ به سختی می‌داند اوکراین کجاست.

ترامپ بارها در میان جمع هواداران خود تاکید کرده است درصورتی که رئیس‌جمهور شود جنگ اوکراین ۲۴ ساعته پایان خواهد یافت. این درحالی است که ولودیمیر زلنسکی وعده دونالد ترامپ را مبنی بر پایان بخشیدن به جنگ اوکراین به محض رسیدن به قدرت رد کرد و گفت ترامپ از پس این کار بر نخواهد آمد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۶:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
جاسوس روسیه در ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ است. چون به گفته خودش رفاقت شدیدی بین او و پوتین وجود دارد. جاسوس را بگیرید قبل از فرار. امریکا در خطر است.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۲:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
پوتین دشمن شماره یک امریکاست. ترامپ تو با دشمن امریکا رابطه خوبی داری؟ ای خیانتکار؟ خائن؟ جرمی از این سنگین تر هم وجود دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

برای نجات از زندان همه آدم های خوبی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
ترامپ: رابطه خوبی با پوتین دارم
جواب : خوب به ما چه ؟
آخرین اخبار