فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به دنبال تغییر نام این فدراسیون به جانبازان و توان یابان است.

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ساری با بیان اینکه به دنبال تغییر نام فدراسیون هستیم، گفت: کلمه معلولان بار منفی دارد و به دنبال این هستیم نام فدراسیون را به نام جانبازان و توان یابان تغییر دهیم.

او افزود: همه ورزشکارانی که زیر نظر این فدراسیون فعالیت می کنند توانمند هستند و درخشش آنان در میادین بین‌المللی گواه بر توانمندی آنان است.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ادامه داد: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از ورزش جانبازان و معلولین حمایت کنند و اماکن ورزشی خودشان را رایگان در اختیار ورزشکاران جانباز و معلول قرار دهند.

اسبقیان از اجرای طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز خبر داد و گفت: کمیته ملی پارالمپیک با اجرای این طرح بدنبال شناسایی استعداد های ورزش جانبازان و معلولان کشور است.

او افزود: این طرح در ۳۱ استان کشور اجرایی می شود جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم و امنیت و مرزها شناسایی می شوند تا ورزشکاران مستعدی به دنیا ورزش معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با بیان اینکه استان مازندران در همه رشته ها حرف های زیادی برای گفتن دارد، افزود: ورزشکاران مازندرانی در تیم های ملی جانبازان و معلولین جزو بهترین ها هستند و بهترین مربیان و کارشناسان این بخش نیز در مازندران حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.