وصول درآمد‌های عمومی در لرستان ۴۳ درصد افزایش یافت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: کل درآمد‌های عمومی وصول شده از محل منابع استانی از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه معادل ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۲۶۸ ریال بوده که نسبت به زمان مشابه پارسال ۴۳ درصد افزایش داشته است.

 سمانه حسن پور  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان روز چهارشنبه در جلسه ستاد درآمد استان اظهار کرد: از کل درآمد وصولی استان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون و ۱۰۲ هزار ریال معادل ۸۸ درصد متعلق به درآمد‌های مالیاتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

او افزود: تلاش برای از بین بردن وابستگی درآمد‌های کشور به فروش مواد معدنی و خام‌فروشی در حال انجام است که استان نیز باتوجه به نقش خود در این راستا اهتمام می‌ورزد همچنین همه دستگاه‌های اجرایی باید در چارچوب قوانین و مقررات با اداره کل امور مالیاتی استان همکاری نمایند.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ادامه داد: سایر درآمد‌ها همچون درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا در استان۲۶ درصد، جرایم و خسارات ۸۹ درصد و درآمد‌های متفرقه نیز ۲۰ درصد در استان رشد داشته، اما درآمد حاصل از مالکیت دولت ۸۲ درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.