برای هر ایرانی پرونده سلامت تشکیل می‌شود

وزیر بهداشت گفت: باید برای خدمت با کیفیت و قابل قبول به مردم، احساس مسئولیت داشته باشیم.

 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه برکات نظام جمهوری اسلامی که مدیون و مرهون هدایت های بزرگمرد تاریخ، حضرت امام راحل و  مقام معظم رهبری است، در استان چهارمحال و بختیاری برای همگان ملموس و قابل مشاهده است. 
 
وی افزود: در دوران طاغوت،  وضعیت سلامت جامعه، بسیار نامناسب و ناگوار  بود و حال آن که وضعیت کنونی، قابل مقایسه با آن دوران نیست و از این پس نیز باید برای خدمت با کیفیت و قابل قبول به مردم، احساس مسئولیت داشته باشیم. 
 
وزیر بهداشت با اشاره به رویکرد دولت مردمی در توجه ویژه به مناطق محروم، یادآور شد: در این دولت تجهیزات پزشکی قابل توجهی به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که شامل دستگاه های MRI، سی تی اسکن و سی تی آنژیو بوده و همه تلاش دولت بر این است تا غبار محرومیت از سیمای این استان زدوده شود.
 
 عین اللهی تاکید کرد:  مدیران دانشگاه های علوم پزشکی باید برای خدمت به مردم، همدل و هم افزا باشند؛ به ویژه آن که کیفیت مدیریت مهمتر از کمیّت آن است و  باید از تک تک لحظات و فرصت های خدمتگزاری که خداوند به ما عطا فرموده، با کار کیفی و اثرگذار به خوبی استفاده کنیم. 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
بیمه سلامتی که رایگان بوده چرا پولی شده الان ما خانواده ۴ نفره چون نمیتونیم هزینه بیمه رو بدیم دکترم دیگه نمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
ساعت خواب قبلاً انجام شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
پرونده سازی رو ول کن درمان رو ارزون کن الان چند ساله دندونام خرابه ولی نمیتونم برم دندونپزشکی بسکه گرونه و بسکه غذاها رو نصفه نیمه میجوم معده ام هم داغون شده
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۱:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

مخالف هستم، اطلاعات خصوصی مردم فقط در صورت ضرورت باید بیان شود.
آخرین اخبار