منابع خبری گزارش دادند نظامیان صهیونیست به نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان صهیونیست جمعه شب به شهرک "سبسطیه" واقع در شمال غرب نابلس یورش بردند که با مقاومت جوانان فلسطینی در این منطقه مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست در پست بازرسی منطقه "دیر شرف" واقع در غرب نابلس ۲ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

منابع خبری می‌گویند ده‌ها فلسطینی بر اثر شلیک گلوله و پرتاب گاز اشک آور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های بیتا و قریوت و روستای بیت دجن در نابلس زخمی شدند.

صهیونیست‌ها همچنین به شهرک «فقوعه» واقع در شرق جنین و شهرک «جبل المکبر» واقع در قدس اشغالی یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

روز جمعه نیز صد‌ها شهرک نشین برای دومین روز متوالی با حمایت نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند و وارد صحن‌های آن شدند.

روز پنجشنبه نیز صهیونیست‌ها به بهانه «راهپیمایی پرچم» به مسجدالاقصی یورش برده بودند که با موجی از محکومیت کشور‌های اسلامی مواجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید چرا در کمتر از یک سال قیمت خودرو در بازار ۴ برابر شد؟ چرا دولت و مجلس طرح هایی چون مالیات بر عایدی سرمایه؛ واردات خودرو کارکرده و واردات خودرو آزاد برای عموم را اجرایی نمی کنند؟ این است وعدهای مجلس و دولت؟ آیا حق مردم ایران این است که خودرو را با این کیفیت و این قیمت بخرند؟ چرا دنا پلاس که پارسال ۲۳۰ بود الان شده ۷۰۰؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بالاخره باید یه طرف یه اقدام موثر بکنه تا قائله ختم بشه.
آخرین اخبار