مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری تعداد ۲۳ پروژه نیمه تمام آموزشی تکمیل می‌شود.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان  اظهارداشت: به مناسبت هفته معلم برنامه‌هایی در استان تدارک دیده شده که تجلیل از معلمان منتخب استانی و منطقه‌ای در منطقه الموت شرقی و غربی، تاکستان و بوئین زهرا برگزار می‌شود و برنامه استانی هم ۱۸ اردیبهشت ماه خواهد بود.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: برگزاری مراسم میثاق با شهدا، همایش پیاده روی، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر، معلمان مدارس غیرانتفاعی و دیدار ۴۷ معلم نمونه استانی با استاندار قزوین و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یادآورشد: اداره کل نوسازی مدارس متولی کار در سال گذشته برای ۲۳ پروژه نیمه تمام اعتبارات خوبی پیش بینی شده و برای احداث ۳۵ سرویس بهداشتی در مناطق محروم روستایی اقدام خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۶۰ هزار مترمربع آسفالت در مدارس شهری وروستایی انجام شد که اقدام مهمی است.

سیاهکالی مرادی گفت: در زمینه مولد سازی، هشت پرونده تشکیل شد که در پنج پرونده حدود ۶۰ میلیارد تومان املاک به فروش رفت و سه ملک هنوز فروش نرفته است.

وی در پایان با اشاره به آزمون نهایی دانش آموزان خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری آزمون نهایی از دستگاه‌های اجرایی مانند علوم پزشکی، مخابرات و دستگاه‌های امنیتی انتظار همکاری داریم تا از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای آزمون‌ها استفاده شود.

سعادتفر: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های آموزشی قزوین

در ادامه ابراهیم سعادت فر-مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: سفر ریاست جمهوری به استان قزوین در بخش آموزش و پرورش تعداد ۱۱ مصوبه داشت که ۹ مصوبه در حوزه تکمیل فضا‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی در انتظار ابلاغ است.

سعادت فر گفت: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین در حوزه آموزش و پرورش، ۳۲۴ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اضافه کرد: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری به استان ۳۲۴ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر اختصاص ۱۶۱ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۶ مدرسه استان توسط سازمان توسعه و نوسازی مدارس در مدت دو سال است که تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات محقق شده است. 

سعادت فر افزود: اختصاص مبلغ ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی شهید رجایی و الوند از دیگر مصوبات است که استخر شهید رجایی با تخصیص اعتبارات در کمترین زمان تحویل داده می‌شود و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت دارد و قرارداد استخر شهر الوند هم برای ماه آینده منعقد خواهد شد.

وی افزود: استخر آوج هم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تخصیص اعتبار در مدت هفت ماهه، تحویل داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اظهارداشت: در خصوص مصوبه آزادسازی دولتخانه صفوی برای احداث دبیرستان جایگزین، به لحاظ زمانی و کارکرد پیمانکار، مشکلی نداریم در صورت تخصیص اعتبار این کار تحویل داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.