مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران گروه جهادی شهدای نیارک بین عزاداران حسینی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: گروه‌های جهادی در ایام محرم و در مراسم تاسوعا، عاشورا و شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) به عزاداران حسینی خدمات مختلفی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: این گروه‌ها در قالب موکب جهادی در عرصه‌های تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم، تعمیر و مرمت منازل مسکونی ولی نعمتان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و عزاداری، برپایی میز خدمت، ارائه مشاوره حقوقی و ویزیت رایگان در مناطق مستعد خدمت و محروم سراسر استان قزوین مشغول به خدمت هستند.

صادقپور به پخت و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران اشاره کرد و گفت: جهادگران گروه جهادی شهدای نیارک با مشارکت خیران روستای نیارک بخش طارم سفلی این تعداد غذای گرم را طبخ و بین عزاداران حسینی و ولی نعمتان توزیع کردند.

این مسئول بیان کرد: گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه و خودجوش با استفاده از ظرفیت خیران تا پایان ماه محرم به ارائه خدمت در مناطق دوردست استان به ویژه در روستا‌ها ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.