آتش سوزی‌های جنگلی در کانادا باعث شد ساکنان برخی مناطق مجبور به ترک خانه هایشان شوند.

شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز گزارش داد: آتش سوزی‌های جنگلی در کانادا باعث شد ساکنان برخی مناطق مجبور به ترک خانه هایشان شوند.

شب گذشته دقیقاً در فاصله ۹ کیلومتری از مرکز پذیرش افرادی که از مناطق درگیر آتش سوزی در «وایلد وود» تخلیه شده بودند، یک باب منزل مسکونی، یک پارکینگ و یک فروشگاه در یک ملک خانوادگی در بخش «یِلوهد» بر اثر شعله‌های آتش با خاک یکسان شد.

وِید ویلیام، شهردار یلوهد در این خصوص گفت: آتش سوزی در شمال شرق وایلدوود همچنان شب گذشته درحال گسترش بود. مقامات یلوهد نیز به علت فعالیت آتش و مخاطرات برای ساکنان و زیرساخت‌های منطقه، اعلام وضعیت اضطراری محلی کردند.

خبرنگار این شبکه نیز اعلام کرد این امید می‌رفت که خدمه (آتشنشانی) بتوانند پس از فرارسیدن شب، برای مهار دو آتش سازی در مقابل بزرگراه یلوهد، بهتر کار کنند. این ریسک باعث شبی ترسناک در مراکز تخلیه شد. حدود ۵۰۰ نفر از مردم از آتش سوزی پارکلند که شهر «اَنت ویسل» را تهدید می‌کرد تخلیه شدند و ۸۰۰ نفر دیگر هم مجبور شدند از اوینزبورگ فرار کنند.

آتش سوزی بخش پارکلند اکنون در فاصله دو کیلومتری از بزرگراه یلوهد قرار دارد و فاصله اش از شهر «اَنت ویسل» فقط ۲/۵ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار