فرماندار کوهدشت گفت:حفظ منابع آبی شهرستان و مصلحت مردم کوهدشت اولویت تصمیم‌گیری در مقابل کشت‌های غیرقانونی در این شهرستان است.

مرادی‌کفراج با اشاره به کلیپ منتشر شده درباره کشت محصولات آب‌دوست در شهرستان کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت در منطقه گرمسیری و کم آب قرار دارد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته استاندار لرستان و شورای حفاظت از منابع آب استان مصوب کردند که به منظور حفظ منابع آب زیر زمینی کشت هرگونه محصولات آبدوست ممنوع است.

وی ادامه داد: در این راستا پیرو مصوبه شورای حفاظت از منابع آب این مصوبه اجرایی شده است و بیشتر کشاورزان شهرستان نیز به این مصوبه تمکین نموده‌اند.

مرادی کفراج عنوان کرد: پیرو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده که در آن کلیپ نماینده یکی از استان‌های همجوار «به دلیل مراجعات کشاورزان غیر بومی استان که کشت محصولات آب‌دوست داشته و از استاندار لرستان درخواست رسیدگی داشته‌اند.

وی ادامه داد: استاندار لرستان نیز با ارجاع موضوع به اینجانب، قاطعانه تاکید کردند برابر با قانون و مصوبات اقدام شود و مصالح عمومی و اجتماع شهرستان کوهدشت در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور براساس مصوبات و دستور استاندار در حفظ منابع آب زیر زمینی کوهدشت به نفع مردم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.