مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با فسخ ۲۰ قرارداد بلاتکلیف زمینه آزادسازی ۱۶۶ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی و واگذاری به سرمایه گذاران جدید مهیا شد.

رضا صفاریمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی، راه اندازی فاز‌های جدید، کمک به افزایش ظرفیت‌های جدید تولید در شهرک‌ها از مهمترین اولویت‌های سال جاری است.

وی اضافه کرد: بازپس گیری اراضی بلا استفاده در شهرک‌های صنعتی و واگذاری آن‌ها به سرمایه گذاران جدید دارای اهلیت از دیگر برنامه‌های امسال است که در این راستا در یک سال گذشته با فسخ ۲۰ قرارداد توانستیم ۱۶۶ هکتار از اراضی صنعتی را آزاد کرده و به افراد جدید دارای اهلیت واگذار کنیم.

صفاری تصریح کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی اولین شهرک انرژی خورشیدی در منطقه بویین زهرا آغاز شده و این شهرک در ۷۸۰ هکتار وسعت در اختیار سرمایه گذاری قرار می‌گیرد که بزودی فاز اول در ۱۰۰ هکتار با حضور مسئولان کشوری آغاز می‌شود.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان قزوین در محدوده تاکستان از دیگر طرح‌های مهم استان است که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی است و طراحی زیرساخت‌ها در ۵۰۰ هکتار وسعت عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآورد: در سال گذشته با اقدامات انجام شده ۱۹۰ سرمایه گذار جذب استان شد و توانستیم با واگذاری ۱۴۵ هکتار زمین رتبه سوم کشور را کسب کنیم.

۲۲۲

صفاری بیان کرد: در سال گذشته توانستیم ۴۷ واحد غیرفعال را به چرخه تولید بازگردانیم و تعداد ۵۰ واحد که زیر ظرفیت فعالیت می‌کردند به ظرفیت کامل رسیدند و اشتغال جدید هم ایجاد شد.

این مدیر صنعتی یادآورشد: بازپس گیری اراضی بلاتکلیف در سال جاری نیز با جدیت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم زمین‌ها فقط در اختیار کسانی قرار گیرد که به دنبال تولید، اشتغال و کارآفرینی باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.